czwartek, 23 marca 2017

KREMY NAWILŻAJĄCE


Kolejnymi wiosennymi propozycjami są  kremy nawilżające. Ja wiosną lubię stosować kremy z firmy Ziaja.
Tym razem wybrałam dwa . 
Pierwszy naturalny krem oliwkowy dla cery suchej i normalnej. 
Opakowanie 50 ml 
Plastikowe opakowanie. Małe i wygodne. 
Opis na opakowaniu: Krem na bazie oleju z oliwek do pielęgnacji skóry suchej i normalnej. Intensywnie odżywia ,wygładza i regeneruje naskórek . Zapobiega nadmiernej utracie wody.Skutecznie łagodzi podrażnienia.
Zastosowanie rano i wieczorem, na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. 
Cena ok 6 zł 

Moja opinia. 
Krem jest bardzo tłusty i gęsty. Używam go tylko na noc, ponieważ według mnie nie nadaje się na dzień. Skóra jest nawilżona ale również bardzo tłusta.  
Nie zauważyłam , żeby krem łagodził podrażnienia. 
Przyjemny zapach. 
Wygodny w użyciu. 
Moja ocena 3/5 
Polecam dla osób o bardzo suchej skórze. 


Drugim kremem firmy Ziaja Jest krem  medyczny kuracja ultra nawilżająca z mocznikiem 3%
emulsja do twarzy dzień/noc
nawilża , wygładza i regeneruje skórę 
na dysfunkcję skóry suchej 
Pojemność 50 ml 
Opis producenta: Efektywnie regeneruje barierę ochronną skóry 
Długotrwale i głęboko nawilża skórę
Uzupełnia lipidy skóry 
Zmiękcza, redukuje szorstkość i nadmierne łuszczenie skóry 
Działa jak kompres na wszystkie objawy skóry  suchej 
nanieść na oczyszczoną skórę dekoltu, szyję i twarz 
Nadaje się pod makijaż 
 
Moja Opinia:

Krem jest bardzo delikatny. O bardzo lekkim zapachu. Gęsty . Nawilża. Idealny jak dla mnie na dzień ale również na noc. Często stosuję go jako baza pod podkład. Jest bardzo wydajny. Tubka starcza mi na ok 40-50 dni stosowania dzień-noc. 
Wygodny w użyciu. Tuba z wygodnym zamykaniem . 
Ja daje temu kremowi 4.5/5  
Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz